Binnaz Merhaba. 22 haftalığım 2 günden beri midem biber gibi yanıyor. Su içsem yanıyor. Var mı böyle olan. Nasıl geçer. Önerilerinizi bekliyorum. Yediklerim yukarı çıkıp yanıyor gibi geliyor 😞nedendir acaba ??
Zuve Binnaz benim o haftalardan beri yanıyor 36 dayım daha da siddetlenmis hiçbir şey yemesemde yaniyorum.
Aybukealtintas Binnaz ah ah 😂 doktor surup verdi ama oda anlık geçiriyo 10 dk sonra bidaha başlıyor, birtek kusturup safrayı cıkartırsam rahatlayabiliyorum onun haricinde hiçbirsey geçirmiyor benide, doktor reflüden oldugunu söyledi
Epelinkiran Gayet normal ben şuan 33haftalığım öyle bi yanıyorli midem kulaklarımdan alev çıkıyo sanki 😄 rennie dua şurup vermişti doktorum bana o iyi geliyor. Sağlık ocağına bile sorup yazdırabilirsin
DuyguOsma Arkadaslar benimde cok erken baslamisti migde yanmasi gaviscon rennie ne denediysem o anlik iyi geldi ama bi kac saat icinde yine aynisiydii. 20. haftamdan beri pantoprazol kullaniyorum her sabah ac karnina ve sükür sorunum kalmadi. Sadece bazen agir yedigim zaman aksamlari da bitane iciyorum rahatliyorum. Ve simdi 30. haftalardayiz. Doktorunuzla konusun hic bi sekilde bebege zarari yok kendim de bi eczaci olarak söylüyorum 🤗
58Vildan DuyguOsma canım ya bi şey sorsam sana? dicloflam diye bir ağrı kesici var romatizmadan dolayı kullandım acaba bu ilaç doğum sancısını keser mi kullansam? bi bilgin var mı? doktora sormayı unuttum
58Vildan ah ah çok kötü bi durum yemek yiyemiyordum su içsem kusuyodum bana doktorum rennie duo şurup verdi çok şükür geçti baya etkili gaviskon lansor hikaye
DuyguOsma 58Vildan canim kusura bakma yeni gördüm. Diclofenac zaten yasak ama 30. haftadan itubaren hem diclofenac hem ibuprofen yasak . Sadece paracetamol kullanabilirsin maalesef..
GlinMeryemBasaran Bende de reflü var daha 7 . Haftadan beri uyku yok ağrı yanma çok fazla ama ben çareyi gaviscon rezene ve yürüyüş üçlüsünde buldum ki tamamen çare olmasada rahatlatıyor rezeneyi kesin denemelisin
Hatice3 Binnaz gaviskon kullan diyeceğim ama oda çok fayda etmiyor kuzum bende aynıyım ama yediklerine dikkat etmeye çalış çay falan içme sıcak yemek yeme kızartmalardan yağlılardan uzak durmaya çalış
Sinem52 Rennie şurup çok iyi geliyor ama onun yerine soğuk sütü 2 yudum iç bekle sonra tekrarla sürekli kesinlikle birebir yanmaya. Ben sütten nefret ederim ama onu denemiştim ve kesin çözüm 😊
Unzile35 Binnaz benimde erken haftalarda başladı mide koruyucu hap verdi doktorum sabah aç karnına içiyorum gün içerisinde yanma yaşarsam gaviscon içiyorum. Mide koruyucu olmadan diğerlerinin işe yaramayacağını söyledi doktorum
Esesli Binnaz ağzına bi kaşık karbonat at üstüne 2-3 yudum su iç. Kaç gündür öyle yapıyorum ben günde 1-2 kez