Mavisinannesi2 Rahimde baskı hissediyorum 22. Haftadayız bazen aşağı vuruyor gibi bazende sızlıyor ve acıyor kusura bakmayın açıkca yazdım ama meraktan normal midir
Esenkaplan Mavisinannesi2 az once bende de oldu tuhaf bir histi cok korktum alt tarafim cikcak gibi birde idrar varmis gibi gidiyorum hic bisey yok
papatya981 Mavisinannesi2 Normal birşey canım korkma bebek baskı yaptığı için oluyormuş bende 28.haftadayim arada oluyor yorulunca
Nsms Mavisinannesi2 ben 14+5 teyim bir haftadır benzer bir durum var korkuyorum ben de inşallah normal bişeydir 🙏🏼🙏🏼
Mavisinannesi2 Esenkaplan idrar hissi yokta çocuğun ayağı bacağı çıkacak gibi hissediyorum ve acı oluyor ister istemez😣
Esenkaplan Mavisinannesi2 o bende de oluyor canim o normal hareketleri bazen öyle hissetmen acilde alttan bakiyolar diye bende gitmiyorum
Mavisinannesi2 papatya981 bugün pekte iş yapmadım normal yemek öğünlerinde kalktım bide ev süpürdüm 2 gündür var normaldir inşallah internette her sayfa farklı şeyler söylüyor acilede gitme taraftarı değilim alttan muayene istemiyorum
Nsms Mavisinannesi2 ben de kontrol zamanımı bekliyorum sormak için. Umarım sorun yoktur normal bişeydir 🙏🏼🙏🏼