Sermec27 minikbebegim19 hayır tabiki de 😁 havluyla yavaş yavaş silip kurutsanız kafi cabuk kuruyor zaten benim bile kafamı yakıyor kurutma makinesi bebeği mahveder
teletabi minikbebegim19 kız yanar ya çocuk ağla ağla mahalleyi yıkar 😅😅😅müslin en güzel çözüm bitane müslin örtü al o ç ok güzel çekiyo suyu. 17 aylık oğlum var lülük lülük saçlarını müslinle kuruluyorum hala🥰
ikiprensesannesiii minikbebegim19 makinayı uzaktan düşük ayarda tutarsanız birşey olmaz ilk bebeğimde de makinayla kuruttum yine makinayla kurutucam. Hatta kolik bebeklerde karnına da uzaktan tutuluyor fön makinası karnını ısıtmak için
Mysunshinee Ablam yegenlerime çook uzaktan düşük ayarında tutuyordu zaten incecik saçlar hemen kuruyor
meliketna bn 3 yasına kadar kullanmadm sacları cok uzayınca basladm makine zararlı sizede kullanmamanızı tavsiye ederim