Xxxelifxxx Selamlar Göbeğim büyümeye başladı. Ne sürmem gerektiğini bilmiyorum. Ama kimyasal ürünleri değil doğal yağları kullanmak istiyorum. Memnun kaldığınız yağlar var mı? Arifoğlu doğum öncesi yağından memnun kalan var mı ?
nazli-3451 Xxxelifxxx genelde herkes Hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kullanıyormuş burada öğrendim bende onları kullanıcam sonuçta deri altına işliyor bebeğe zararı olmaz die düşünüyorum
Yagmur2210 nazli-3451 Xxxelifxxx bnde hindistan cevizi yağı ve bebe yağı kullanıyorum 23 haftaligim hatta 24 şuan bişey yok bakalım ins olmaz canim
Ser_ Xxxelifxxx canım bio oil kullandım lierac kullandım badem yağı kullandım doğal yağlardan karışımlı özel krem getirttim ama nafile çok çatladım😞 zaten cildim aşırı aşırı kuruydu ben kesin çatlarım diyordum 27. Haftada çatladım şuan 33+6 yım. Bazen ne yaparsan yap çatlıyorsun
Asyaveannesi36 Xxxelifxxx ben bio oil kullandım 20.haftamdan itibaren ama tek başına yeterli değil bunun yanında 3 lt su içtim ve her gün yarım saat yürüdüm doğum yaptım 10 gün oldu hiç bir yerim çatlamadı