Tgbergll Sinemmmonurr Ben kızım olsaydı Eylül Ada veya Eylül Afra koyacaktım oğlan nasipmiş 💙 Eylül Beren de yakışıyor 🥰
Turaninci Tgbergll benimde kızım olsa eylül ada koyacaktım oğlum olacak nasipse ve bir ismi yok daha😄