Gizemin-minnakI @ayse12211 37+3 haftalığım. Belim çok ağrıyor . Nefes darlığı yaşıyorum . Gece uyuyamıyorum .
ayse12211 Gizemin-minnakI benimde belim çok kötü ağrıyor. Sıcak suyla duş aldım belki geçer diye yine geçmedi. Benim bi cm açıklığım var.