Millet millet bu bebiş kilolumu bana mı öyle geliyor , gamsız değilim ama bizim başımız çok kalabalıktı bu 2. Gebeliğim bunda valla hiç öyle hastaneye sürekli gidemedim tarama testi yaptırmadım, ayrıntılı ultrasona girmedim zaten birşey çıksa ne yapicaz çocuğundan mi vazgecicem şeker yüklemesi yaptırmadım. Ama tetanoz asilarimi oldum , sağlık ocağı tektiklerim takip edildi. Geçen hafta 35+3de hastaneye kontrole gittim , yani toplamda 6 kere falan doktora gittim diyebilirim kilosuna 2950 dedi boyuda kilosuda massallah çok iyi dedi doktor ama ben bir korktum nasıl dogurucam dahada alırsa diye. Bide bunda çok tatlı şeyler tükettim yani 1 hafta öyle geçti 2 hafta daha var bu bebiş 4 kilo olmasın 😂😂🤦