Seda5885 12+5 te düşük tehlikesi devam ediyor mu. Peçete de kana benzer cok cok az bir kan gordum,ders calsitigim icin sandalye de cok fazla oturdum onla alakli olabilir mi.Kalktigimda kalçam bacaklarim agrimişti.
Duy_gu Seda5885 ben onu duymadım sakınca olduğunu ama biraz uzan dinlen istersen canm çok kanama olursa git kanama iyi değil
Kayserilim38 Canm doktorunu ara bilgi al çünkü kim hastada kan normal sadecerengi önemli i sallay kötü bise yoktur herşey yolundadır çok geçmiş olsun
Seda5885 Kayserilim38 bu saatte cekindim ama haklisiniz Oyle bir şey ki eşim cok hasta belki covid bilemiyorumda kaldım boyle