tugbaacng
Bende aynıyım 4 buçuk saat uyudum terlemişim biraz uyandım WC gittim geldim. daha da uyuyamıyorum . Sabaha kadar böyle . Yatınca sağı sola dönmek işkence kasık ağrısından uyuyamıyorum. Yastık koyuyorum tatbikinde . Çok kilo aldım ondan mıdır nedir . 36 hafta. 16 kg
Çok şiddetli ağrı oluyor sağa sola dönerken . Otururken yada yürürken bu ağrı yok .
Geceler tat vermez oldu . Tek başıma takılıyorum. Gündüzde uykum geliyor bir kaç saat yatıyorum. Gündüzden de birsey anlamaz oldum
Ne gece ne gündüz vakit algısı kalmadı .
Keşke bol bol uyusakta bebek doğunca zaten uyutmayacak
Neyse çok şikayatlenmeyelim bunala şükür çok şükür başka sağlık sorunumuz olmasın yeter