Bebeğim 3 ay 4 günlük gündüzleri bi saat bile uyumuyor yerine koyduğum an uyanıyor geceleri de sık kalksa da uyuyor normalde şimdi uyuttum koydum birincide uyandı ikinciyi uyuttum koydum uyandı beşiğinin yanına oturdum baktım o bana baktı hiç gülmedim sonra bebişim bi güldü içim gitti yorgunluğum felan gitti ama yine de siz bişeyler önerin 🤣