Huzeyfe bizim günümüz bitti ama hala gelmiyor bebek. Havalar soğuk tabi. Ekmek elden su gölden niye gelsinler ki
Keyifler yerinde 😂😂😂😂😂
Nişanınızın geldiğini nasıl anladınız?
2,5 cm açılmam var benim bir gün hastanede de yattım dün çıktım bebek gelmiyor diye. Çok şiddetli ağrılar veya su gelene kadar gitmicem artık.