Ya bisi dicem evet bebek istemek, anne olmak herkezin hakki ama yani bu kadar kayrolmayın Allah aşkına. Bu duumu sadece ben ya da sadece bi kisi yasamiyo milyonlarca insan bebek isteyip olmuyo. Askinda olmuyo degil zamani o zaman degil. Bakın bende kahtoluyodum ben galiba benim çocuğum olmicak diyodum ama artık oyle degil. Ben, hatta siz.. kendinize bi şart koşun ya. Bakım anlıyorum sizi ama bu kadar dert etmeyin bunu 15 20 senenin sonunda çocuğu olan insanlar var. Yapmayin Allah aşkına ya. Sadece kendinize, Allah güvenin. Simdi olmuyosa belki hic ummadigimiz bi zamanda olacaktır. Simdi olmuyosa demek ki rabbimin bi bildigi vardir. Kendinizi iyi hissedin, kendinize ara verin ne bilim muzik dinleyip oynayin. Kendinizi iyi hessedebilceginiz şeyler yapın. Bu gebe kalmada motivasyon ger ekten cok önemli. Bizler burda resmen dert ortagi olduk. Birbirimize tavsiye vermicez de kime vercez. Iyi akşamlar dilerim. Insallah her kadinin kucağı bos kalmaz. 🙏🙏 unutmuyoruz sarki açıp oynuyoruz😂