123456__ Kızlar ben sezeryan doğumda eşimin De ameliyathaneye girmesini,yanımda olmasını istiyorum ama bazısında soğumalar olabiliyor muş galiba? Sizce de öyle mi ?
HGulsah 123456__ normal doğum da olur sanki diye düşünüyorum 🤔 Sonuçta spinal olursan yanında duruyor elini tutuyor vs 😂 Öbür türlü sıkıntı açılıyor da açılıyor ayy ben bi gördüm de valla ben çıkardım oradan 😂
Nslhnfdn 123456__ ilk doğumumda genel anestezi olmuştum. Şimdi spinali kaldırabilirmiyim diye düşünürken eşimi hiç düşünemiyorum. Görmesini istemem yani
Seda_krmnli42 123456__ ben eşimle girdim ilk doğumuma. Spinal olacaktım tutmayınca genele dönüldü onun için biraz zor olmuş beni öyle görünce ağlamış falan ama benim için ekstra güven verici birşeydi. 3 ay sonra 2. Doğum olacak ozaman da girerim yalnız brakmam dyor. Benim için güzel birşey elini tutup sakinleşebiliyorum brazda olsa korkum hafifliyor😊
Tugcedgn Seda_krmnli42 benşmde yarın genel anestezi doğumum var ilk uyandıgınızda gerçekten dedikleri kadar aşırı bi ağrı hissediyormusunuz
123456__ Seda_krmnli42 o an birini yanımızda hissetmeye ihtiyacımız olacak . Bi sonra doğumlarda da girmeyi istemesi çok güzel bi şey gerçekten. O zaman sezeryan da soğuma olmuyo sanırım😊
Nslhnfdn Tugcedgn ben hissetmemiştim. Odaya gelişimi falan hatırlıyorum zaten hep. Bol bol yürüyüş yapın en rahatlatan o. Bir de mutlaka birşeyler yemeye çalışın. Bağırsaklar ne kadar çalışırsa o kadar iyi.
Seda_krmnli42 Tugcedgn hayır o konuda çol şanslıyım doktorum gerçekten harika bir insan hic ağrı çekmedim çok şükür
Seda_krmnli42 123456__ yok vala aksine eşim beni öyle gördüğü için daha bi merhametliydi ayılana kadar başımdan bebeğin yanına bile gitmemiş direk yukarı annesinin yanına göndermiş bebeği korkmuş bşey olcak dye 😀