glnrCk 30.haftamdayim plesenta takibini yapmak için MR cektirmemi istedi doktor bu tarz uygulamalardan geçen oldu mu?
esredn glnrCk bende belim için çektireceğim. Benim teyzem prof dr radyolog. İlk üç aydan sonra girebilirsin dedi. Aynı şekilde kadın doğum doktorumda aynı şeyi söyledi.
Burcutf glnrCk ben 22 haftalikken girdim kızımda hicbirsey olmadı merak etme. Ozaman prof. Bir doktor bana mr in ilk 3 ayda bile zararı olmaz hele hele ileri hamileliklerde hiç yoktur demişti. Meraklanmayin. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🤲