Aysegulsrky Kızlar bebek arabası indirimje girmişti aldım. Yoyko marka alan varmı. Çok araştırma frsatim olmadı
Gizgizgiz Aysegulsrky yoykoyu bende beğeniyorum canım taşıma kapasitesi yüksek 20 kg oyüzden alınır ben biraz ağır diye başka bi marka aldım ama aynı kg olsalardı yoyko alırdım
Ayserdemce Aysegulsrky canım bende çık beğenerek aldım iyi ki almışım.güle güle kullanalım inşallah 😇
tulay06 Aysegulsrky canım benim ilk arabam yoykoydu. Çok sağlam içi çok geniş çok kullanışlı bir araba fakat ağır ve çok büyük bir araba olduğu için her bagaja sığmıyor ve indirip kaldırması zor oluyor ağır olduğu için. Bu benim düşüncelerim tabi modeline göre de değişebilir
Sadiyes Yoyko bende beğeniyorum almadım daha ama eşimde beğendi onu tekerlekleri büyük süspansiyonlu falan. Muhtemelen ben de onu alırım
Ahsenpolat Aysegulsrky Ben de yoyko aldım, henüz kulllanmadım. Ama kalitesi çok iyi. Her parçası ayrı ayrı kullanışlı.
GmzEfln Bende yoyko ultimate travel sistem bebek arabası aldım bu ay sonunda İnş kullanmaya başlıcaz 😇 Tasarım olarak çok güzel çok hoşuma gidiyor kaba görüntüsü bile ama kullanım açısından bişey diyemem henüz
philologistmom Aysegulsrky ben araştırarak aldım daha henüz kullanmadık ama tekerleri dolgu teker kolay patlama yapmaz diye tanitiliyordu normal arabalara göre daha geniş olduğunu büyük ve geniş gözükmesine rağmen çok ağır olmaması puseti oto koltuk olarak da kullanılıyordu ve yağmurluk sineklik mama masası gibi aparatları olması cezbetmişti. Umarım kullanırken de memnun kalırız.