oguzweannesi Akşamdan beri böyle sık sık oluyo hastaneye gideyim mi sancı hissetmiyorum sadece kasılma var ???
Caglarass oguzweannesi Canım kaç haftalıksın yalancı sancı gibi duruyo. İlk gebeliğimde oluyodu benimde sürekli ama bi sorun yaşamadım. Yinede içim rahat etsin diyosan git bence
viildaaannn Kasılma ve sancıyı nasıl anlıyorsunuz ilk gebeliğim bilmiyorum bu kasılma bebek toplanıp taş gibi oluyor içerde o mu
viildaaannn oguzweannesi yaa bugun bana da çok oldu eğer öyleyse bende kızım napıyorsun diye elim karnımda