Umutduru cv birakmiştım 101 e dün aradılar göruşmeye gittim bugün aradilar onaylanmış başvurum yani işe alındım pazartesi başliyorum nasipse su anda adetim biteli yaklaşık 10 gün oldu bu zamana kadar korunmadık hamile olsam ilk girdigim aydan iş için sıkıntı olur mu acaba
Lulikli Umutduru marketlerde insan her işi yapmak zorunda kalıyor. Kolide taşınıyor ağır da kaldırılıyor. Eğer çalışma arkadaşlarınız anlayışlıysa sorun olmaz bence ama banane derlerse sıkıntı yaşayabilirsiniz
Royalsun Umutduru a101 de çalışırken hamile olduğumu öğrendim. Daha yeni işe girmiştim 1 hafta belki çalışmışımdır belki çalışmamışımdır. Kanamam olduğu için işten çıktım üstelik yeni hamile olan için gerçekten zor bir iş sürekli koli indir kaldır kasada ayakta bekle. Rafları düzenle. Gün içinde sadece 45 dk veya 1 saat mola hakkın var. Akşamları geç çıkıyorsun. 9 buçukta kapanıyor ama marketten çıkman 10 buçuğu buluyor. 1hafta sonunda istifa dilekçemi yazıp çıktım. Sadece çalıştığım gün kadar ücret aldım.
Nezii Umutduru İşe başla, korunmayı bırakınca hemen hamile kalınmıyorki. Hamile kalırsan çıkarsın hiç bir şey olmaz.
Captainpilotz Olmaz, hamileliğiniz 2-3 aylık olunca söyleyin yine de, hamile olduğunuz için kimse sizi işten çıkaramaz yasak şikayet edersiniz. A101’de çalışmıyorum ama yasa böyle sonra doğum izniniz bitince de sizi işe geri almak zorundalar
Umutduru Captainpilotz ben de ilk girdiğim aydan hamile kalırsam sıkınti olur mu diye bilemedim yani su an bilmiyorum hamile miyim degil miyim bi anda haber geldi bana bilseydim korunurduk yani
Umutduru Royalsun yani kendi istegimle 1 haftalikken bile cıkmak istesem çıkabiliyorum bi sıkıntı olmuyor
5561 Royalsun 5 senemi verdim A.101 e müdür yardımcısıydım bir tane müdürümüz vardı kızın bebeği oldu erken çıkması gerekirken geç salıyordu sonra kız şikayet ett işten çıktı peşine bir kız geldi hamile kaldı kıza neler yapıyordu kızın düşük tehlikesi vardı sanki gıcıklığına hep zor işleri ona veriyordu birgün ofisten tabure götürdüm kıza kasadaydı kameradan izlemiş geldi sen napıyorsun dedi bana kavga ettik öyle böyle değil saçından tuttum sürükledim senelerdir bu anı bekliyordum işten çıktım hamile olduğumu öğrendim şuan 3 aylığız 4.ayda da mahkemem var onlarla
annesinin_beybisi Umutduru hamile kalirsan bırakırsın kimse hamile diye tolerans gostermez kardesim çalışıyor ne yazik ki herkes her isi yapmak zorunda yeri geliyor ağır koliler kaldıracaksin ilk 3 ay bunlara cok dikkat etmen gerekir gebelikte bel ağrısı falan cok oluyor mesela hiçbir is yapmasan bile
Royalsun Umutduru bende sıkıntı olmamıştı zaten mazeret sebeplerinden biriydi hamile olmak yanlış hatırlamıyorsam
Sansmelegi12 Ben 101 de çalışıyorum hamile çalışanların ayrıcalıkları var ayriyeten sizi fazla calistiramazlar yasak her işi yapmak zorunda değilsiniz kasada oluyorlar genelde hamile arkadaşlar ellerinden gelen işi yapıyorlar bide kasada oturarak çalışıyorlar bence bi sıkıntı yok 3 yıl çalıştım tam işten çıktım aksi ya hamile kaldım ama müdürlük yaptım bs veya depoya sizi yorduklarini söylerseniz müdürün başını çok ağrrir hatta iş istifası bile olur zaten size acımayana siz de acımayın hamile çalışan her zman ayrıcalıklı dir bu konuda süreniz olmasın
Handan_65 Vala ben grafikerim calıstıgım şirkette basım ve tasarım işleri bana aiitti kac kere bisey olmaz diye agır folyo kayıtlarını rulo halinde 50 kılo kaldırdım meğer hamıleymısım öğrendiğimde 4 haftalıktı5 haftada düşük yaptım ağır işlet yapmamak lazım gebelik düşünüyorsanız
Royalsun 5561 benim çalıştığım müdür iyiydi sağolsun bana bir eziyeti olmadı. Kasada dururken tabureyi aldım oturdum kimse birşey demedi. Zaten öğrendikten 2 3 gün aonra çıktım hiç pişman da değilim. Umarım sizde davanızı kazanırsınız. 🥰🤲🏻
Bebetonunannesii Walla bebek bekliyorsanız eğer A101 çalışma ortamında yapamazsjnz çünkü ürünleri indir kaldır sürekli ayakta kalacaksınız sürekli aktif olmanız lazım. Ben bekarken çalışıyordum Bimde baya zorlanıyordum yani.
Askpare Umutduru olur tabi ama emin olmadgn içnde çalşma diyemem :) herşyn hayırlısı kuzu allah gönlüne göre versin inşallah