visneliayran Gelibolu dayız, Çanakkale de Ezcan hanımın iyi olduğunu söylediler, cihazı da çok övüldü. Muayene olan var mı, memnun kalan, kalmayan? Kısaca önerir misiniz, ya da başka önereceğiniz bir Dr var mıdır