Sengul82 Kızlar cleocin kr3m fitil kullanan oldumu.ben daha 13+2 teyim doktor bana v3rdi bunu.ama icin de 2.ci trimestirde kulanılır yazıyor.b3nde salı günü 2ci trimester geçilecek.vrmi kullanan yardim ci olun
Clementinee Sengul82 2. Trimester ve 3. Trimester kullandım doktoruna güven canım iyi geliyor kullan içini ferah tut 🤍
Clementinee Nezii benim sarı akıntım vardı kullandım geçmişti yine oldu şuan yine verdi iyi geliyor ama. Donaxyl fitilde kullandım o hiç iyi gelmemişti bana
Sengul82 Clementinee donaxyl bana verdi kullanmadım.daha 2 ayliktim.simdi 13 haftalik oldum.bunu verdi sar akintim var ama çok deil.kasik ta az ağrı var sadece bide az yanmam var
Clementinee Sengul82 evet canım şırınga gibi çek iki cm kadar vajinaya sok sık ama yatmadan önce yap bunu. Yap ve yat sonraa idrarınu yapma geri çıkıyor
Clementinee Sengul82 ilk kullandığımda haftam senin gibi falandı sanırım Şuan 34. Haftamdayım bugün yine başlıcam 😅 ama geçiriyor sarı akıntıyı gerçekten içini ferah tut bir zararı olmaz bebeğe olsa doktorun vermez. Enfeksiyon çook daha zararlı 🤍
Sengul82 Clementinee çok teşekkür ederim icimferahladi en azından.cok teşekkür ederim.allah kurtarsin senide sağlıkla doğsun bebeğin
Clementinee Sengul82 hiç merak etme doktor öyle bir risk alamaz bebeğe zarar vercek olsa vermez kullan güzelce iyi gelecektir 🤍🤍 Sağlıkla alalım bebeklerimi kucağımıza İnşallah 🤍