ozlmmmm ben de aynı 38+6 Bayramda nöbetçi doktorlar var hastane de bayramdan sonraya kalınca da 41 hafta olacak o zaman da suni sancı verecekler bakalım hayırlısı ile kendi sancısı açılması ile zorlanmadan olur inşallah.
Ben de dün yürüdüm çömelme hareketlerine başladım hurma yemeye başladım az önce de evi süpürdüm sildim ile yarar hepsi inşallah