Merhaba hanımlar5 haftalık hamileyim 2.çocuğuma yalnız bi problemim var 2 gündür kanama oluyor başta koyu kahverengi azdı sonra afedersiniz lavoba ihtiyacını giderdiği zaman idrarla birlikte koyu renkli kanama oldu her gittiğimde oldu dün banyo yapmak için girdiğimde elime çok küçük bi parça geldi sizce düşükmü bu birde bugün hiç olmadı sadece kahverengi leke var insan bi umutlanmıyor değil doktorum haftaya Çarşamba gel dedi bekle dediler :( yurtdışındayım bu arada iğne falan bişey vermediler