Canım olur o ağrılar benim ilk hamileliğimde o kadar ağrırdı ki sanki kemiklerin altta birbirinden ayrılıyormuş gibi oluyordu. 20li haftalarda başladı sonlara doğru daha da artmıştı. Bu gebeliğimde daha erken başladı ben normal diye biliyorum doğuma hazırlıyo vücut kendini bebek büydükçe eklemlerin araları da açılıyor diye biliyorm