Merhabalar yardım edin neolur kafam allak bullak ilk bebegim sezeryenla 20 mayıs 2020 doğdu19 aylık şimdi oglumda şekerim vardı bide çocuk dönmedi ondan sezeryan oldum simdikte problemim şuki 28 haftalik hamileyim doktorum bana bu bebekte bi problem olmadığını muhtemelen normal doğum yapcami söylüyor ama bazı arkadaslar bunun cok riskli olduğunu söylüyor boylebi deneyim yaşayan arkadaşlar yardım edin bi akıl verin ne olur