Melekeroglu Alnından öpüyoruuum 2-3 haftada bir hamburger yiyorum çünkü canım istiyor bazı zamanlar her akşam çiğköfte yiyorum-etsiz- ne zararı olacak millet zararlı diyor alt tarafı bulgur be sanki ne var içinde bi dönem deli gibi noodle yedim yani her yediğim için sağı solu çekemem canım çekti yedim napim elimdeki bir şey mi millet sigarayı direkt yiyor,taş yiyor bunlar garip değil de bir bardak kola mı düşürüyor çocuğu kimse kusura bakmasın bir bardak koladan kimsenin bebeği düşmez yiyecek ekmeği yoktur o bebeğin millet kafayı yemiş aşırı kuşku duyarsam doktoruma mesaj atıyorum zaten oda bana ye ama az ye şekerli,yiyebilirsin diyor daha hiç yeme dediğini duymadım internetten güzel doktorların videolarına bakıyorum ve yiyorum ohhh iyi ki de yiyorum canım midem canım bebeğim sinir oldum