Kızlar dün ayağım kaydı düştüm karda. Sırtüstü düştüm eve geldiğimde bebek harekette ediyordu. Sıkıntı yoktu o yüzden doktora gitme gereği duymadım. Ama bugün çok şiddetli çatı ağrım var. Oturamıyorum otursam da kalkamıyorum. Böyle olan var mı aranızda acaba düştüm diye mi yoksa bu hafta böyle mi oluyor ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamadım.