Zencefil26 Kızımız 33 haftalık olduk fakat hala işim bulamadik. Aklımızda ki isimler Gökçe ve yagmur. Sizce hangisi ? Çok eski olmayan ama çok ta modern olmayan işim onerilerinizi bekliyorum .ayrıca Türkçe bir isim olması bizim için çok önemli.
Ffatma Zencefil26 benim aklıma bugün Güneş geldi çok güzel bir isim bence ama bizim babamız kabul etmez diye biz düşünmüyoruz
Zencefil26 Ffatma bu isimler haricinde düşündüğümüz üçüncü isim gunes. Çok güzel isim ama dini açıdan biraz sakıncalı okuduğum kadariyla
Mesude112 Zencefil26 oğlum olucak kız olsaydı defne koymak istiyordum defne yaprakları dört mevsim yeşil kalır ve çok güzel kokarmış kızımında hayatı hep yemyeşil mis kokulu tadında olsun isterdim 😍