Makaron doğum sekli sizi korkutmasın bence odaklanmaniz gereken bebegin ve sizin sağlığı olsun, sezaryen olup çok zordu diyen de var bi daha olsa bi daha sezaryen yaparım diyen de var, normal doğuma asla gözüyle bakan da var korktuğum gibi değildi diyen de var. Ağrı eşiği herkesin farklıdır çok normal doğuma girdim kimisi çok korkarak girip kolaymış diye çıktı çok sezaryen gördüm ertesi gün ayaktaydi. Millete bakmayın siz eline igne batsa kıyamet koparan da var kolu kopsa aman ne var sanki diyende. Siz risklere değil sağlığınız ve bebeginizin sağlığına odaklanın bence