Bu konuyu bende cok merak ediyorum bi yerde okudum kadin dogum yaparken bebek oksijensiz kalmis acil sezeryana almislar ondan beri cok etkilendim ama bi sürü normal yapanda var kararsiz kaliyorum cesaret konusunda , ben atlatmak icin elimden geleni yapicam ama olmazsa normale zorlamicam sen ne durumdasin bilemiyorum ama önceligi bebegimin sagligina vericem