minikportakal böyle travel sistem arabalar ağır oluyor hep onun için demişlerdir. Ben de travel aldım ama bebek büyüyünce taşıma sıkıntısı oluyor bir de iki parça ya. Tek başına çıktığın zaman falan tak çıkar sıkıntısı oluyor bebekle. Ama dışarıda sürmesi kullanması çok rahat ağırlığı olmasa güzel. Alt bölmeye eşya falan koyuyorum ben şu ayak kısmının kapanma durumu falan kışın güzel oluyor.