Gmzbll Ben gittim yasemin hanıma iyi geçti muayene sorularıma açıklayıcı cevaplar verdi memnun kaldım
giresun Ata1_ bence 45 dk gereksiz bir inceleme önemli organlarıni incelemesi yeterli bence orda yaptırdım yasemin hoca söylemesi gerekenleri söyledi zaten