minigiminannesi03 benim yeni olacak inş öncesinde hazırlık süreci varmış ona başladım bugün 20 sine kdr L ile başlayan bi hap 2 tnede göbekten ignem var yumurtaları uyarıcı alttan iğne de yapıldı duruma gore aşılamaya gecicekmis 3 kaybım var kalbi duruo rahim ameliyatı oldum yapışıklık oluo die olmadan acil gebe kalman gerek deif doktor