Kumsal20 canım bende kimyasal gebelik oldu gecen ay, ovulasyon testi kullandim 3 gun once yumurtlama gördüm eger gebelik olura coraspirin kimyasali engelliyo mu , ilaci neden kullaniyosun? Cunku benim doktorum hic bisey vermedi eger kimyasali engelliyosa bende kullanay domtoruma danışıp?