Hly-21 merhabalar . hamileyim ve telefonla cok vakit geçiriyorum. bebege radyasyon cok mu gidiyor ? Insan bunalınca nette dolasmak iyi geliyor
gulsuayan Ben de çok düşünüyorum ama hepimizin elinde sürekli bu devirde insan telefondan ne kadar uzak durabilir ki maalesef 🥺