Fato6577 bende dün gece sabaha kadar yatmadım yanmadan. Cayır cayır yandı resmen. En son sabaha karsı kalktım bir cay bardagı soğuk süt içtim de uyumuşum o yanmayla, iyi gelmiş. Bugünde kontrol vardı doktora dedim gaviscon ve rennie yazdı. Rennie tablet ciğnemeye basladım şimdi bugün. İyi geldi bir nebze hafifletşyor en azından.