BIR_SIYAH__HIAYESI63 Kızlar şöyle bisey duydum ilk doktora gittiğinizde 5 6 7 haftalık filan ultrason görüntüsünde kese yuvarlak ise kız fasulye ise erkek doğru mu acaba ilk ultrason fotoğrafınız nasildi cinsiyeti ne ?
Nebyaa BIR_SIYAH__HIAYESI63 ortaya karışık gibi ama bi de biz bakın yuvarlak mi fasulye mi suan 22 haftalığız
Aras0906 BIR_SIYAH__HIAYESI63 evet öyle oluyor genelde benimki fasulye gibi ve oğlum oldu ama görümcemin fasulye gibi ve kızı oldu
Derya2867 BIR_SIYAH__HIAYESI63 kesem fasülye şeklinde ve sağdaydı ilk gebeliğimdi 15 haftalıkken hissetmiştim ve kızım oluyor 😂
BIR_SIYAH__HIAYESI63 iremss bidaha kine erkek olur inşallah ilk ultrasonda mi fasulye gibiydi canım demek ki doğruluk payı çok yok
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Irmak16 yaa ama ilk ultrasonda mi yuvarlaktı kac haftalıkken kese yuvarlaktı canim
iremss BIR_SIYAH__HIAYESI63 tabi ilk ultrason hatta mersk edip bu kese olayını okuyup aa erkek demştm tutmadı
533460 BIR_SIYAH__HIAYESI63 ben tam tersi diye biliyorum yuvarlak erkek fasulye olursa kız diyorlar diye 🙈
Ayyysss Nebyaa benimki şuan 5 haftalık bebeği göremedik henüz de o yüzden sordum canım burada bebiş görünüyor
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Nebyaa bi bağlantısı yok hurafeymis Buda 😀 cin takvimi yaptınız mı orda ne çıkmıştı
Damlada91 Benimki fasülye gibiydi fakat kızım oluyor cevremdeki bi cok kiside erkek dedi ama kızmış 🧿