Brgl34 Merhaba kızlar gebelik haftanıza göre bebeğinizin boy kilosu nedir acaba öğrendiniz mi? 20 haftalık oldum bebeğim 390 gr dedi doktorum normal mi acaba ☺️
Zehra9616 Brgl34 normal cnm bu haftalarda kilosu 26 dan sonra cok almaya basliyolar benim 26 da 760 di 30 da 1700 olmustu suan kac bi fikrim yok 31+4 olduk 33+2 de gidicez insallah nasip olursa 😊
MerveeD Brgl34 21+4 de gttim 410 gram Dı ve doktor olması gerektiği gibi gayet saglıklı demişti cok şükür ❤️❤️