pamuk_anne mucizemizibekliyoruzz evet evet iyi düşünelim iyi olsun, hamilelikte en anormal şeyler normalleşebiliyor. Allah korusun kanama ve şiddetli agrimiz olmadığı sürece bize düşen elimizden geldiği kadar içimizi ferah tutmak. En kısa zamanda ağrının sizinin geçmesi için çokça dua..
deletedmom321 mucizemizibekliyoruzz siz bence görünün doktora hiç anlamadım bende öyle birşey yok aynı haftalardayız sizinle. Sadece kalkarken zorlarsam Batma gibi anlık oluşuyor ama yan kalkışta falan olmuyor
mucizemizibekliyoruzz deletedmom321 şimdi daha iyiyim. Cumartesi kontrolüm var zaten soracağım. Kötü bir durumum yok zaten 😊 yinede merak ettim bitek bendemi oluyor diye
Ikosefecio Bende 25 haftalığım kaburgam ve gögsümün al tarafına çok oturduğum için mecbur iş nedeniyle bi batma oluyor böyle yel gibi bişey gayet normal uzanmayı seven bi bebişimiz varmış yada hareket oturmaktan nefret eder oldu resmen benim minik
Ikosefecio mucizemizibekliyoruzz evet iple çekiyorum eve gitmeyi ama evdede boş duramıyosun ah biz kadınlar 🤗
Muezzarabiaertyudf mucizemizibekliyoruzz evet bebek kasılması ve bu normal bi süreden sonrA kordon dolanmasını sen hissedemezsin illaki şüphen varsa hemen bi hastahaneye sağlık ocağına git bi bak
denizz89 @mucizemizibekliyoruzz canm benim rahim büyüyp yukarıya cıktıkça oluyordur dinlenmeye bak sen ayrca kordon dolanmasıyla alakalı degldir öyle bişeyi dısardan sen farkedemezsin agrıyla falan..benm yavruda kordon dolanması var ve ben farketmedm şayet..göbeğinde fıtık var mı ?bende fıtık var ve göbek bağdokum zedelendiği için müthiş agrılar yasadım suan 30.haftamdaym ara ara da yasıyorum göbek agrısını
mucizemizibekliyoruzz denizz89 yok canım göbek ağrısı değil zaten göbeğimin üstü. Büyük ihtimal bebiş büyüyor diye oluyordu. Ilık duş yaptım baya geçti. Sabah zor geliyordu oturduğum yerden kalkmak, şimdi iyiyim 😊 ama yinede cumartesi doktor kontrolüm var soracağım
denizz89 @mucizemizibekliyoruzz bişey olmaz inşAllah canm ben de agrım oldkça dusa gryorum rahatlatyor
mucizemizibekliyoruzz denizz89 geçti geçti ağrım. Sanırım bebek ağır gelmeye başladı ya bazen oluyor çünkü