Babysusam Pazartesi doğuma giricem ama korkuyorum. Spinal anestezi dediler ama nasıl olacak hiç bir fikrim yok benimle aynı durumda olan veya yaşayan varsa anlatabilir mi acı cekiyormuyuz sonrası nasıl oluyor sonda takılıp çıkarıyorken acı hissediyormuyuz
Asel2520 Babysusam pozitif düşünün herşey güzel olsun inşallah sadece ilk yürümeye kalkış biraz açıyor ama anlık geçiyor yürüdükçe sonda bana uyuşukluk taktılar hiç hissetmedim çıkartırkende öyle aman aman bir acı olmadı hafif gıdıklanma gibi oluyor sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
elfkara Okuyup arastirdigim kadarıyla dogumdan sonra ilk Bi kalkma suresinde agriniz oluyormuş sonda takilirken de çıkarılırken de hissetmiyormussunuz uyuşuk olduğunuz için Allah yardımcınız olsun korkmayın rabbim yardım eder