Demirssmomm Kızlar merhabalar.. 20 haftalık gebeyim göğüslerimde inanılmaz bir hassasiyet var. Sanki bir yanardağ gibi sürekli alev alev, acıdan krem sürerken bile zorlanıyorum. Göğüslerimi buzluğa sokmak istiyorum 😞 Benim gibi olanlar var mı? Ne öneriyorsunuz?
Deletedmom623737 Demirssmomm Yaa gögüslerimi buzluğa sokmak istiyorum kısmı beni çok güldürdü 🥺🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Anneoluyorumm06 Demirssmomm aynı sorunu bende çok çekiyordum canım aloe vera kremi veya yağı çok iyi gelio 24 hafta gibi düzeliyor inşallah.❤️
charlottececi Demirssmomm ben de oyleyim basindan beri sutyen tam bir iskence. Memelerim 2 beden buyudu cok agirlasti artik omzum agriyor 🥺 15. Haftamdayim daha 🥺 ilk gebelik belirtim gogus hassasiyetiydi zaten daha 3. Haftadan vardi agri :(
Demirssmomm Deletedmom623737 malesef düşünürken ve söylerken kulağa çok komik geliyor ama yaşarken pek güldürmüyor 🤦🏼♀️ Daha yolun yarısında olduğumu düşünürsek sonuna kadar ne yaparım diye düşünüyorum
Demirssmomm Deletedmom623737 açıkçası biraz daha takip etmek istiyorum, pimpirik bir gebe gibi davranmak istemiyorum 🙈
Demirssmomm Anneoluyorumm06 öyle mi? Önerebileceğiniz bir marka ürün var mı? Malum piyasa çok sahte şeylerle dolu
Anneoluyorumm06 Demirssmomm Claderm %98 aloe vera diye bi krem kullanıyorum canım watsons veya gratiste bulabilirsin orjinal bi ürün 35 tl gibi bi fiyata almıştım 300 ml baya uzun gidiyo şu an ki fiyatını çok bilmiyorum. Yağ olarak da herhangi bir aloe vera yağı kullanabilirsin çok marka bilmiyorum bu yağ ile ilgili inşallah faydalı olur. 🤲🏻
Pemberuya Gebelikte ilk zamanlarda aniden kalkınca kasıkta bir ağrı oluyor mu acaba bide normal batma?
sedanur_bpr0 Pemberuya 24.2 haftadayim ve ilk haftalardan beri hala var. Doktora sormuştum normal demişti.
Demirssmomm Pemberuya gebeliğimin ilk zamanlarda da, şu anda da ve eminim ilerleyen zamanlarımda da bu tarz batma ağrı ve çekiştirmeler olacaktır. Çünkü rahmimizi içeriye bağlı olarak tutan bağlar var ve rahmimiz bebekle beraber büyüdüğünde bu bağlarda geriliyor. Bu yüzden ani kalkmamaya önce yatak kenarında oturup öyle kalkmaya özen gösteriyorum.
Suzan-mustafa55 Bu kadarda pes vallahi bazen okadar yumuşak ki göğsüm normalmi diye sormaya bile utanıyorum doğuma 70 gün var ama resmen bundan süt gelmez hissi oluştu sadece kararma var şişlik ağrı falan yok buda beni korkutuyor
Demirssmomm Suzan-mustafa55 canım böyle şeylerle kendini üzmemelisin. En başından beri o kadar çok yazı okuyorum ki ve şu göğüs yanması hissi olduğundan beride okuyorum, memenin büyüklüğü ile süt miktarının hiç bir alakası yokmuş. Vücudumuz o kadar mucizevi bir şey ki Allah’ın izniyle bebeğine yetecek kadar sütün olacaktır 💫
Pemberuya Demirssmomm Anladm bende gebelik var mı bilmiyorum da reglime bıkac gün var ama ilk kez böyle olunca merak ettim acaba gebelik belirtisi olabilir mi diye🙈
Demirssmomm charlottececi bende gebe olduğumu bilmezken müthiş bir hassasiyet ve şişkinlik yaşamıştım göğüslerim hatta kendi kendime bu ay adetim zor geçicek diye düşünmüştüm meğerse gebeymişim 🙈 ama şimdide bu hassasiyet şişkinlik ve büyüme benide zorlamaya başladı 🤦🏼♀️
charlottececi Demirssmomm benim ikiz, doktor normal diyor ama bu gittigimde daha ne kadar buyuyecegini sorcam. Psikolojim de omuzlarim da kaldıramıyor artik 75C den 85D oldum. Daha da yani D den sonra E/F cup var. Ama yani yazık bana 😂
charlottececi Demirssmomm yaa hepimizin bol hol sütü olsum mastid catlak olmadan rahatca emziririz insallaaah 🙏🏻🥰