mucizemizibekliyoruzz benimde nedense paylaştığım postlar cevaplandırılmıyor arkadaşım bende geçtim o ağrılı sancılı dönemlerden erken Doğum riskini çok şükür atlattım ama burası ile atlatmadım yani dinlendim sık sık doktor kontrolü ile atlattım buraya kalsam ölürüm heralde bugün son kez denicem dedim paylaşımıma cevap verilecek mi die yanılmadım yine aynısı oldu Normal Doğum die paylaştım kimse oralı olmadı 2.ye paylaştım bilgili değilim bilgi almak istedim sadece kötü niyetten değil insanları aldatmak değildi amacım ama öyle anlaşıldı k.bakmayın sizede Rabbimden acil şifalar dilerim inşallah tez zamanda atlatırsınız 🙏🏻