Lokumlar0306 12+3 haftalık hamileyim yarın doktora gidecem cinsiyeti belli olur mu? Çok merak ediyorum. Herkes 16 diyor ama belki belli olur dedim.
Ggalparslan Lokumlar0306 benimkiler 16. Haftada bile göstermemişti 20 de öğrendim cinsiyetlerini inşallah siz öğrenebilirsiniz
Lokumlar0306 Ggalparslan inşallah hiç ümidim yok ama kontrol amaçlı gidiyorum bakalım :) fiyatlarda malum uçmuş bari ikisini bir arada çıkaralım diyorsunuz ama yok illaki harcanacak o paralar 😁
Lokumlar0306 deleted706 maşallah bende sağlıkla kucağına alırım inşallah zamanında mı doğurdun uz acaba?
Lokumlar0306 deleted706 sağlıkla bende kavulurum inşallah. Ben küvezde kalmalarına çok korkuyorum ama bakalım.