Bebegim07 Sabah kalktgimdan beri dilimde cok agri var yara degil ama agriyo ve yutkunamiyorum dilim engel oluyo sanki ama griblik bir durum yok ilk defa bole oluyo hamileyim ve dusuk icin ilac kullaniyom sizce nedir bu :(
Mrvnrtprak Bebegim07 kullandığın ilaç alerji yapmış olabilir mi? Derhal doktora gitmelisin bence ilaçtan olduğunu düşünüyosan.
Gulsummldr Bebegim07 alerjide dil şişer diye biliyorum. Nefes almanızı zorlaştırmadan bi doktora gitseniz iyi olur
eylu_asel EsraElms metehaninannesiii inşallah sağlıcakla bebeğini kucağına alırsın korkma cnm hicbirseyde haber edersin artık bize