Öncelikle iyi akşamlar 26 yaşındayım ilk gebelik bugün 12 haftalık oldum tam
1 buçuk ay önce kesenin etrafında kanama var diye 3 gün hastanede yattım çok az kanama olmuştu hastaneden çıktıktan sonra yine çok az kahverengi akıntıya dönüştürmüştü 1 buçuk aydır ilaç kullanıyordum geçen hafta kontrole gittim kesenin etrafındaki kanama geçmiş dedi bende ilacı bıraktım
Dün gece 4 de tuvalete kalktım aşırı derece de kanama oldu idrarla beraber cırlamaya ağlamaya başlayınca eşim uyandı yanıma geldi hemen acile gittik kan aldılar hemograma baktılar kan iyi dediler kalp atışına baktılar kalbi atıyordu
Bu günden beri de kahverengi geliyordu normal olarak karşıladım o kadar kanamadan sonra ama az önce kahverengi parça parça geldi büyük parçalar ilk defa yine hemen acile gittim Allahtan acil karşı binamda bebek çok hareketli maşallah dedi güldü acilin doktoru kalp atışı da vardı dinletti
Kesenin etrafında kanama da yok ilişkiye girme hep yat dedi zaten aylardır öyle yapıyorum ama durduk yere sebepsiz kesenin etrafında kanama da yokken neden kanama olur yaşayan varmı ?
Hani bir sebep de söylemedi tutunacağı varsa tutunur bu aylarda birşey yapılmaz dedi