Merhabalar arkadaşlar 11+6 günlük hamıleyim bugun ıkılı tarama ıcın doktora gıttım cınsıyet tahmınınde bulundu aynen şöyle söyledı bu haftalarda yanılma payı yüksek ama ıstersen tahmınde bulunabılirim dedı ıstıyorum dedım ERKEK dedı sizce kesınmıdır cunku erkek dıyınce yanılma pek olmuyor dıye biliyorum varmı basına gelen arkadaslar