Hayalim1234 bahçeciden uzak durmak lazım ben o kadar çok merkezle görüştüm ki inanın en dandikleri arasında bahçeci. Adı çıkmış bahçexinin başka bir şey değil. Arkasından dandik olarak şişli memoriali söylerim ki fiyatları fahiş ve rapor geçmiyor. Doktorların birbirinden haberleri yok. Biz bahçeciye gittiğimizde histeroskopi ile miyom alındıktan sonra iki ay rahim dinlendirme yapıcaz dediler ve bunun için para istediler rahim dinlendirme ne dediğimde aslında hiçbir şey yapmayacaklarını bekleyeceklerini bu sürede embriyoların dondurulacağını söylediler. Sonrasında embriyoların dondurulmasının devamını istersek de ek ücret ödeyecektik. Yani attığımız her adımı paraya bağlamaya çalıştılar. Direk çıktık. Emin olun bahçeciye 10 basan ama daha uygun merkezler var.