11 haftalık hamileyim 2 güne kadar aşırı bulantım kusmam oluyordu 2 kere acilde serum takımdı ve aşırı koku hassasiyetim vardı. Günde 2 tane prilam 1 tane dramamine hap kullanıyordum ve gaviskon gene kusuyordum. 2 gündür birden tamamen kusmam bulantım koku kassasiyetim tamamen bitti. Bittiği için seviniyorum ama korkutuyor karnım küçükdü yumuşadı gibi geliyor normal mi? Ben mi çok evhamlıyım 😢