seon90 Bilinmez-annesi bende öyle gelince lekelenme doktorum gel hemen bakalım diyordu.yani sende gidip görünsen iyi olur.ama korkulcakbirsey yoktur ama yinede bekleme git
Fatma7887 Bilinmez-annesi canım gitmekte fayda var önlem icin ilaç veriyor bir git bakalim rabbim sağ salim kucağına almayı nasip eylesin inşallah kotu bisey yoktur ama en azindan icin rahat eder
[silindi] Bilinmez-annesi kesinlikle sabah ilk isin doktora gitmek olsun. Yerlesme kanamasi da olabilir ama işini riske atma en azindan bi kan degerlerine bakarlar. İnsallah saglikli bir sekilde bebegini kucagina alirsin🥰
ayseyilmaz96 Bilinmez-annesi bende de olmustu kırmızı geçmedikçe korkma yerleşme akıntısı diyorlar ona bebek yerleşme asamasinda
Kbrmoms_ Canım kahverengiye eski kan derler kırmızı olması daha tehlikeli ama bence yinede git sonuçta her lekelenme bi tehdit için rahat etsin
Bilinmez-annesi Fatma7887 bilgileriniz için teşekkür ederim. eşim uzman yalnızım şuan biraz tedirgin oldum
Bilinmez-annesi [silindi] inşallah 🙏🏻 allahım tüm annelere sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Fatma7887 Korkma bende atlattım 4 haftalıkken progestan diye bir ilaç veriliyor o tutuyor bebeği birde sadece Tualet ihtiyacı dışında hic yerinden kalkmayıp 2 litre su içmek faydalı olur o yüzden sıkma canını
Bilinmez-annesi Fatma7887 şuan gidemediğim için çok tedirginim inşallah birşey yoktur. Yanımda olduğunuz içiN teşekkür ederim 🙏🏻
Fatma7887 Bilinmez-annesi aminnnnnn canım insallah yarin haber ver insallah hayirli sonuçlar ALİRSİN =)
Bilinmez-annesi Fatma7887 bu gün hastaneye tekrar gittim korkulacak birşey yok dedi kalp atışlarını dinledim 🙏🏻 Allahım bu güzel duyguyu yaşamayı herkese nasip etsin inşallah