3_kezanneoluyorum Hanımlar bugün akşam saatlerinden beri aşırı baş ağrım vardı birden yanaklarım kıpkırmızı oldu tansiyonumu ölçtüm 14 e 7 çıktı aşırı panik bir insanım gebelik zehirlenmesi geldi direk aklıma böyle bir durum yaşayan varmı 😶
3_kezanneoluyorum Suzanne doktoruma yazdım sadece tuzu azalt dedi 🥴 normalde 9 a 6 hep bu civarda olur tansiyonum ilk defa bu rakamları gördüm
Annebaba23 Bugün mu yaşadınız sadece? 1 haftalık takip istiyolar ama idrar tahlili verin protein kaçağı için
3_kezanneoluyorum busra5501 bidaha yükselmedi çok şükür ama yine akşam saatlerinde baş ağrısı başladı anlam veremiyorum
busra5501 3_kezanneoluyorum o sıra ölçüyor musunuz peki baş ağrısı varken. Bol su için dinlenin inşallah