Fnen ikramomm bende gebelikte bir kere yaşadım yanlarıma girdi ağrı çok kötüydü yürüyemiyordum resmen. Sonra kendimi sıcak tutunca biraz bıraktı acısını 🤷🏻♀️
pnrgl ikramomm sadece anlattıklarım yaşandı ama korkmayın mutlaka doktora gidin doktorunuz herşeyden haberdar olsun bit hafta sonra ilaçla geçti ☺️