Selam kızlar.30 haftalık hamileyim.cok şükür hamileliğimde şimdiye kadar çok bı sorun yaşamadım.ama gaz beni mahfetti.ogrendigimden beri yediğim içtiğim hersey gaz yapıyor.yemek yemeye korkuyorum hemen şişkinlik hazımsızlık.azicik yesem bile tabaklarca yemiscesine şişkinlik ve gaz.nefesimi kesiyor.mide koruyucu filan da fayda etmedi.merak ediyorum benim gibi olan var mi